Liefde voor iedereen aan de St. Stevenstoren in Nijmegen

Stichting Duurzaam Delen heeft zich ingezet om alle Nijmegenaren in de tijden van het coronavirus een warm hart toe te dragen, met letterlijk een groot hart voor iedereen. Middels donaties is het mogelijk gemaakt om dit symbool te realiseren. Een grote donatie van BNI Orion van maar liefst €875 heeft ervoor gezorgd dat we op woensdag 15 april 2020 deze grote vlag hebben kunnen produceren en ophangen aan hét icoon van Nijmegen: de St. Stevenstoren. Klik hier voor het artikel in de Gelderlander.
Foto is gemaakt door: Gerard van Roekel

Op vrijdag 8 mei 2020 heeft de vlag gediend als rode loper voor de start van de inzamelingsactie van ‘wandelcoronadewerelduit’
Julia Mulder organiseerde een wandeling met 22 deelnemers die allen doneerden aan het Radboudfonds. Klik hier voor het krantenartikel van de Gelderlander. Het initiatief zorgde voor een mooie start voor de inzamelingsactie van het Radboudfonds, er is nu inmiddels meer dan €50.000 opgehaald voor onderzoek naar COVID-19.

← Terug naar home